Diana Alšauskienė
Specialioji pedagogė
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos
Darbo laikas gimnazijoje
Specialiosios pratybos
Konsultacijos mokiniams
Konsultacijos tėvams
Konsultacijos mokytojams
Pietų pertrauka
Pirmadienis
07.50-15.15
08.00-11.35
–
–
13.50-14.50
11.35-12.05
Antradienis
08.00-15.15
08.00-11.35
12.05 - 12.50
–
–
11.35-12.05
Trečiadienis
08.00-15.15
08.55-12.50
–
8.00-8.45
–
11.35-12.05
Ketvirtadienis
08.00-15.05
08.00-09.40
10.50-11.35
14.00 - 14.30
12.05-12.50
–
11.35-12.05
Penktadienis
07.50-10.40
08.00-10.35
–
–
–
–
Kontaktai
El. paštas diana.alsauskiene@salantugimnazija.lt
El. paštas Rašyti
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas gimnazijoje |
Specialiosios pratybos |
Konsultacijos mokiniams |
Konsultacijos tėvams |
Konsultacijos mokytojams |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
07.50-15.15 |
08.00-11.35 |
– |
– |
13.50-14.50 |
11.35-12.05 |
Antradienis |
08.00-15.15 |
08.00-11.35 |
12.05 - 12.50 |
– |
– |
11.35-12.05 |
Trečiadienis |
08.00-15.15 |
08.55-12.50 |
– |
8.00-8.45 |
– |
11.35-12.05 |
Ketvirtadienis |
08.00-15.05 |
08.00-09.40 10.50-11.35 |
14.00 - 14.30 |
12.05-12.50 |
– |
11.35-12.05 |
Penktadienis |
07.50-10.40 |
08.00-10.35 |
– |
– |
– |
– |
Kontaktai
212 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas gimnazijoje |
Specialiosios pratybos |
Konsultacijos mokiniams |
Konsultacijos tėvams |
Konsultacijos mokytojams |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
07.50 – 15.50 |
08.45 – 11.35 12.50 – 14.45 |
14.45-15.50 |
– |
12.05 – 12.50 |
11.35 – 12.05 |
Antradienis |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Trečiadienis |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Ketvirtadienis |
07.50 – 15.00 |
08.00 – 08.55 09.40 – 11.35 12.05 – 14.00 |
14.00 – 15.00 |
08.55 – 9.40 |
– |
11.35 – 12.05 |
Penktadienis |
07.50 – 14.00 |
08.00 – 11.35 |
|
13.00 – 14.00 |
12.05 – 13.00 |
11.35 – 12.05 |
Kontaktai
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių.
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja šių mokinių ugdymo klausimais.