Diana Alšauskienė
Specialioji pedagogė
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės diena
Darbo laikas
Konsultacijos
Pietų pertrauka
Kita veikla
Pirmadienis
7.50 – 15.35
10.35 – 11.35
14.30 – 15.35
11.35 – 12.05
13.05 – 14.25
16.05 – 17.15
Antradienis
8.00 – 15.30
12.30 – 15.30
11.35 – 12.05
16.00 – 16.55
Trečiadienis
8.00 – 16.00
15.10 – 16.00
12.10 – 12.40
13.40 – 15.06
16.30 – 17.30
Ketvirtadienis
8.00 – 15.30
12.30 – 15.30
11.35 – 12.05
16.00 – 17.00
Penktadienis
8.00 – 10.35
9.40 – 10.35
–
11.30 – 14.55
Kontaktai
El. paštas diana.alsauskiene@salantugimnazija.lt
El. paštas Rašyti
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Kita veikla |
Pirmadienis |
7.50 – 15.35 |
10.35 – 11.35 14.30 – 15.35 |
11.35 – 12.05 |
13.05 – 14.25 16.05 – 17.15 |
Antradienis |
8.00 – 15.30 |
12.30 – 15.30 |
11.35 – 12.05 |
16.00 – 16.55 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.00 |
15.10 – 16.00 |
12.10 – 12.40 |
13.40 – 15.06 16.30 – 17.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 15.30 |
12.30 – 15.30 |
11.35 – 12.05 |
16.00 – 17.00 |
Penktadienis |
8.00 – 10.35 |
9.40 – 10.35 |
– | 11.30 – 14.55 |
Kontaktai
212 kabinetas
Darbo laikas
Gimnazijoje
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Kita veikla |
Pirmadienis |
07.50 – 16.25 |
14.00 – 16.25 |
12.50 – 13.20 |
– |
Antradienis |
07.50 – 12.05 |
– |
12.05 – 12.35 |
14.00 – 17.00 |
Trečiadieni |
08.30 – 10.30 12.00 – 16.00 |
13.00 – 16.00 |
11.30 – 12.00 |
– |
Ketvirtadienis |
– |
– |
– |
– |
Penktadienis |
07.50 – 14.00 |
12.00 – 14.00 |
09.50 – 10.20 |
– |
Ikimokyklinio ugdymo skyriuje „Rasa“
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Kita veikla |
Pirmadienis |
– |
– |
– |
|
Antradienis |
– |
– |
– |
|
Trečiadienis |
08.00 – 08.30 10.30 – 11.30 |
– |
– |
|
Ketvirtadienis |
08.00 – 14.00 |
12.45 – 14.00 |
12.15 – 12.45 |
14.00 – 16.00 |
Penktadienis |
– |
– |
– |
Kontaktai
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių.
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja šių mokinių ugdymo klausimais.