Diana Alšauskienė
Specialioji pedagogė
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės diena
Darbo laikas
Konsultacijos
Pietų pertrauka
Kita veikla
Pirmadienis
8.00 – 15.55
10.50 – 11.35
14.25 – 15.55
11.35 – 12.05
–
Antradienis
8.00 – 16.00
12.50 – 16.00
11.35 – 12.05
–
Trečiadienis
8.00 – 15.47
12.40 – 13.40
14.57 – 15.47
12.10 – 12.40
–
Ketvirtadienis
8.00 – 16.05
12.25 – 16.05
11.35 – 12.05
–
Penktadienis
8.00 – 10.35
9.40 – 10.35
–
11.30 – 13.30
Kontaktai
El. paštas diana.alsauskiene@salantugimnazija.lt
El. paštas Rašyti
104 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Kita veikla |
Pirmadienis |
8.00 – 15.55 |
10.50 – 11.35 14.25 – 15.55 |
11.35 – 12.05 |
– |
Antradienis |
8.00 – 16.00 |
12.50 – 16.00 |
11.35 – 12.05 |
– |
Trečiadienis |
8.00 – 15.47 |
12.40 – 13.40 14.57 – 15.47 |
12.10 – 12.40 |
– |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.05 |
12.25 – 16.05 |
11.35 – 12.05 |
– |
Penktadienis |
8.00 – 10.35 |
9.40 – 10.35 |
– | 11.30 – 13.30 |
Kontaktai
202 kabinetas
Darbo laikas
Gimnazijoje
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Kita veikla |
Pirmadienis |
08.00 – 13.05 |
10.35 – 11.35 12.50 – 13.05 |
11.35 – 12.05 |
15.00 –18.00 |
Antradienis |
– |
– |
– |
– |
Trečiadienis |
08.30 – 09.30 09.50 – 15.20 |
09.50 – 10.25 11.25 – 12.10 14.25 – 15.20 |
12.10 – 12.40 |
– |
Ketvirtadienis |
08.00 – 10.50 |
11.50 – 15.00 |
11.20 – 11.50 |
– |
Penktadienis |
08.00 – 11.55 |
09.50 – 10.50 11.35 – 11.55 |
– |
– |
Ikimokyklinio ugdymo skyriuje „Rasa“
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Konsultacijos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
– |
– |
– |
Antradienis |
08.35 – 10.35 |
11.05 – 14.20 |
10.35 – 11.05 |
Trečiadienis |
08.00 – 08.30 09.30 – 09.50 15.35 – 16.35 |
15.20 – 15.35 |
12.10 – 12.40 |
Ketvirtadienis |
10.50 – 11.20 15.00 – 16.10 |
– |
11.20 – 11.50 |
Penktadienis |
– |
– |
– |
Kontaktai
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių.
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja šių mokinių ugdymo klausimais.